Uppsalahem igen…

Jag tycker om att påta i min lilla trädgård, men något som inte är så kul är att försöka hålla ordning på en 2×2 m stor gräsplätt. Vad gör man med en sån? Man kan ju inte köpa en gräsklippare, och att ta fram saxen känns ju lite VÄL ambitiöst. Då skulle det bli bra mycket finare att lägga grus där, lägga några snygga stenar i hörnen och sätta en fin kruka i mitten.

Så jag bad Uppsalahem om hjälp med att fixa till på min lilla täppa, men ack nej, ingen hjälp att få. Vad trodde jag egentligen? Att en hyresvärd var till för hyresgästen? O hemska tanke. De tog sig i alla fall tid att säga nej personligen istället för via mail. Det är omtanke det!

Nej, nu blir det spara pengar till ett hus istället för att ge bort dem till Sveriges uslaste hyresvärd.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

