Den hatade strumpbyxan

Jag hatar strumpbyxor, till sådan grad att jag inte ens vet var jag ska börja. De hasar ner, man vet inte vad som är fram eller bak, det kan gå maskor (och det gör det), man vet inte om de sitter bra/har rätt storlek/en maska har gått förrän man fått på sig dem och de tar 10 minuter att ta på under vilka man svettas och får panikångest och ormar sig hit och dit på sängen för att få allt på plats, och sen går de snabbt sönder vilket gör att man ständigt måste köpa nya, och det finns inga snygga i stora storlekar.

Det var väl ungefär det. Men trots att jag avskyr dem är det trots allt bättre att ha dem än att vara utan, för då får man jägarbrand och helvetiskt ont mellan benen vilket kan förstöra en hel vecka (tänk storstadssemester i varmt land).

Men när man hittar ett par snygga, som man faktiskt teoretiskt sett kan känna sig sexig i, så blir man ju jäkligt sugen! Som dessa från Yours clothing UK. Men det är liksom inte riktigt värt att skicka efter ett par strumpbyxor för 10,50 E… då ska jag ha åtminstone ett fempack. Men visst är de snygga?

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

