Lady Dahmer

Hittade en rätt så rolig blogg, asså hon som skriver den, Lady Dahmer, verkar vara rätt så… färgstark. Om vi säger så. Läs detta inlägg så förstår ni vad jag menar, det handlar om vikt och ideal, och kolla särskilt in den hetsiga debatten i kommentatorsfälten. Nu ska jag läsa vidare på hennes blogg…

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lady Dahmer

  1. Captain Askew skriver:

    ”Så fort en tjock tjej sticker ut hakan och säger jag är nöjd som jag är ska det tryckas ned ordentligt.”

    Fy fan va bra sagt. Så jävla sant. Man får fan inte vara mullig och nöjd, man måste platsa i ideal-mallen som körs ner i halsen varenda jävla dag.

    Din kommentar gjorde mig glad. Tack! 🙂

Kommentera

