Asos curve

Nu har jag för första gången handlat från Asos curve! Jag vet, chockerande, men jag har aldrig förstått den stora hypen kring asos tidigare. Har scrollat genom deras plagg och tyckt att tja, det är väl okej, men inte mer. Nu däremot har jag investerat i tre klänningar från julrean som jag hoppas ska passa bra. Och vad jag inte visste om asos – gratis leverans till Sverige! Yay!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Asos curve

  1. sarixa skriver:

    Den orange och den blå var jättefina men den stickade klänningen är ca en halv meter längre än det ser ut på bilden. Den är alltså fotsid på mig… 😦 Vad gör man?

Kommentera

