Bloppis

Här säljer jag plagg som jag tröttnat på, som aldrig riktigt passade eller som jag ångrade att jag köpte. Jag är inte ute efter att tjäna pengar, utan mer att någon annan kanske kan få glädje av saker jag inte använder. Allt är naturligtvis helt och rent. Fraktkostnad tillkommer alla priser, men möjlighet finns för avhämtning i Uppsala (ev Sandviken, Gävle). Alla plagg har jag använt i min nuvarande storlek som är 52/54. Om bilden är kvar, är plagget också kvar!

Felköp som jag inte fick lämna tbx, onödigt att de ligger hemma hos mig o skräpar, och känner ingen som har strl 44/46 som jag kan ge dem till. Jättefina kräm/champagnefärgade, och naturligtvis inte använda – prislappen är kvar. 10 kr för besväret och porto till det, nypriset är 79 kr.

Vadlång, julröd, vid kjol. Använd högst 5 ggr. BiB, strl 50, sitter perfekt på mig. Dragkedja i bak. Bomullstyg med påsydda sidenband i volangerna. Hemsk bild som inte gör den rättvisa… Pris: 40 kr plus frakt.

JSFN, 46/48 (jag har storlek 52-54, sitter bra), lite tjockare bomullstrikå. Når precis nedanför rumpan. Använd ett par gånger, har inget att ha till. Pris: 40 kr plus frakt. Kan användas som klänning för den modiga, med tights under. Lite 50-talskänsla med liten ståkrage, tighta ärmar och sydda veck under kragen. Två dolda fickor.

Fin festtopp, är inte så kort som den ser ut – går ner på halva rumpan, eller precis under magen. Tunt strukturerat, glitterbestrött tyg med mycket stretch. Sällan använd. Strl 44/46, men sitter bra upp till strl 50/52. Pris: 40 kr plus frakt.

Oanvänd. Draperat, petrolblått viskostyg som ger snygga tuttar… Strl 46/48 Sara Kelly, viskos. 50 kr + frakt.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

