Bloppisen har startat!

Nu har jag börjat uppdatera min bloppis sida, så gå in på menyn ovan och kika litet!

Och allt jag har lagt ut där, lägger jag ut på gruppen Fancy Fatshion, för att upprepa ett inlägg jag skrev för några dar sedan…

 

Alla facebookare:

missa inte Fancy Fridas nystartade facebookgrupp ”Fancy Fatshion”, där man kan sälja, köpa eller byta plagg med varann! Jag har raskt lagt upp halva min garderob… :) Nja, kanske inte riktigt, men en hel del i varje fall.

Länk här: http://www.facebook.com/#!/groups/175228599226504/

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

