HM

Har handlat mina höstkläder på HM, tyvärr räcker inte pengarna längre än till tre plagg… men det var tre urfina plagg i varje fall! Först hittade jag en jättefin kjol i typ ljust rosabeige och en blus i ett beige-brunt fläckigt tyg, med vida ärmar och hopsnörd under bysten. Och allt detta på den VANLIGA avdelningen! Avslutade rundan i affären med ett besök i tjockisrutan, där jag fyndade en silkig beige skjorta som kommer bli mycket användbar på jobbet.

Här ser ni kjolen. Tycker den är lite väl lång, men jag drar upp den undar tuttarna så blir den perfekt.

Och här är blusen.

Och här är en klänning som jag skulle köpa om den fanns i min storlek (och var lite längre, den var fruktansvärt kort ser jag nu).

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

