Orättvisa hos H&M

Dessa klänningar nedan finns att köpa på det ordinarie storlekssortimentet på H&M.

Denna finns på BiB.

Nån mer än jag som ser orättvisan?

(I ärlighetens namn finns faktiskt en blommig klänning på hm.se, men den finns inte i butik – och i butik finns det ännu mer fina blommiga långklänningar än jag visar här…)

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Orättvisa hos H&M

  1. lovisa skriver:

    bra tips 🙂

  2. Thina skriver:

    Jag håller med dig, 4 av klänningarna hade jag köpt på stående fot om de fanns i mn storlek och jag hade övervägt 3 andra av dem, synd att de missat en köpstark grupp av människor på grund av storleken.

Kommentera

