HM inclusive

Nu är det dags för HM’s inclusive kollektion, och visst är den lite snygg. Två saker att invända mot – varför bara på nätet? Jag vill ju klämma och känna! Och varför samma längd på alla kjolar och klänningar (ett undantag), nämligen kort? Jag vill att mina kjolar ska nå ned till knäna i varje fall, och de gör de inte på modellerna. Men dessa är ju ett antal storlekar mindre än mig, så med sedvanlig plus size logik borde klänningarna i de större storleksregionerna vara rejält mycket längre.

Jag hoppas att Thina visar oss bilder när hon testar sina inköp!

Själv är jag sugen på några saker, men jag är för bekymrad för kjollängden för att våga satsa. Den prickiga skulle man kanske kunna ha en underkjol under, så blir det i varje fall en illusion om att den är längre.

299 kr                                                                                                 599 kr

399 kr                                                                                                   499 kr

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till HM inclusive

  1. Lulu skriver:

    Jag har klickat hem lite nu, och det återstår att se hur passformen är 🙂
    Sen skulle jag tippa på att modellen är 1.80 cm, och för mina 1.67cm tror jag att klänningarna jag beställt kanske kommer räcka till knät, gör inget om de är ovanför- trivs med den längden också =D
    Känner också att det skulle varit roligare att gå in i butik och prova, samt känna. Men nästa vecka kommer paketet, då ska det recenseras ^^

  2. sarixa skriver:

    Hehe, jag föll till föga och köpte den prickiga klänningen… så hoppas, hoppas att den passar! =)

Kommentera

