Cliniderm

Nu har jag använt Cliniderm-produkterna jag tidigare bloggat om under några veckor, och har upptäckt att dagcremen faktiskt är rätt bra. Var väl sådär förtjust i den från början, men tycker nu att den är bra. Min hud är inte lika torr, men har ändå inte blivit fet. En sjysst vinterkräm för min del som jag kan tänka mig att köpa. Har en annan Aco-hudkräm på hyllan också, men den är inte lika bra.

Som en påminnelse vill jag berätta att jag fått ett par produkter från Cliniderm för att testa och utvärdera och ”buzza” till omvärlden, i egenskap av att vara buzzador. Jag får inget betalt och jag får inga instruktioner om vad jag ska säga, utan jag skriver vad jag vill.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

