Lindex

Hittade ingenting på Lindex rea, bland vårnyheterna finns det heller inte mycket. Ett par plagg värda närmare titt nedan.

Fin upptill, men riktigt riktigt tråkig nedtill. 249 kr

.

Snygg vardagsklänning! Svarta tights och stövlar = klar för kontoret. 249 kr.

Snygga? Fula? Snygga? Kan inte bestämma mig. 399 kr.

Som vanligt blir man ju förbannad när de visar såhär underbara plagg som naturligtvis aldrig skulle visas upp i tjockisrutan.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lindex

  1. Thina skriver:

    Men den nedersta klänningen är säkerligen kurvvänlig. Jag tror absolut att många större tjejer kan ha den. Vad tror du?

    • sarixa skriver:

      Ja, precis vad jag tänkte! Vilket ju gör det hela ännu mer surt. Det var ju en massa resårer på den och mycket tyg, så jag skulle nog få på mig den om de gör den upp till L/XL (men eftersom det är lindex så tar de väl och gör den i 36-38 eller hur det nu var med den där löjliga kollektionen de hade förut).

  2. Therese - kolla in min blogg :) skriver:

    Snygg sista bild 🙂

Kommentera

