Orka.

Ännu en mediahora.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Orka.

  1. Tiia skriver:

    Precis vad jag tänkte, att personen bara vill ha en massa uppmärksamhet då hans patetiska lilla politikertillvaro gått i stå. Bäst å skita i’t. Antar jag. Men arg, det blir man ju.

    Gott nytt år! Hoppas det bara börjar dåligt men rycker upp sig något enormt och blir ett bra år! 🙂

  2. Vifsla skriver:

    Jag skrev en kommentar till honom, vilken jävla rövhatt. Att anta att den som är överviktig kommer att kosta mer pengar än en normalviktig.
    Jag är inte sjukare än någon annan och jag har betalat skatt hela mitt liv.
    Hur mycket skatt betalar han tro?

    • sarixa skriver:

      Ja, logiken är ju inte glasklar direkt. T.ex. så kostar idrottskador samhället mycket mer än övervikten (har jämfört två seriösa utredningar, men minns tyvärr inte var). Och varför ska överviktiga beskattas när inte rökare eller alkoholister gör det? Man beskattar cigaretter och alkohol istället, och jag kan absolut tänka mig en skatt på ”onyttiga” saker. Men vem ska avgöra det?

Kommentera

