Julklappstips från Accessorize del 3

Och här kommer sista och tredje delen i min accessoarsorgie. Jag går loss på det romantiska, vilket råkar vara mina absoluta favoriter. Älskar vintage-känslan, en trend som verkar vara bestående – tycker den har hållit på hur länge som helst, och det finns inga indikationer på att det skulle bli ”omodernt”. Så shoppa på! 🙂

Tyvärr kommer ju då antiklimaxen att Accessorize inte levererar till Sverige, som Jenny skrev i en kommentar. Vet inte varför jag förutsatte det. Och då är det butiken i Täby som gäller för oss som bor i den änden av landet. De kommer få ett besök i mellandagarna av mig i varje fall! Få se om jag tar hem några saker på bilden…

Det här inlägget postades i accessoarer och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Julklappstips från Accessorize del 3

  1. Storasyster skriver:

    Storasyster vill vara med!!!!

Kommentera

