Julklappstips från Accessorize del 1

Jag älskar verkligen Accessorize. Önskar att de hade fler butiker i Sverige (och att de var lite billigare), men det finns i varje fall en i Täby Köpcentrum utanför Stockholm. Bor man inte i området kan man ju alltid beställa hem från webbutiken i UK. Och just nu är det gratis leverans, även till oss häruppe.

Därför har jag plockat ut lite favoriter ur deras hejdlösa utbud, jag har tillbringat ganska lång tid med att suktande bläddra igenom sida efter sida med vill-ha-vill-ha-accessoarer. Har delat upp julklappsförslagen i tre delar, idag har jag satt ihop lite kitschiga saker. Och nu ser jag att jag har stavat fel på ordet ”Kitschiga” i bilden, men det bjuder jag på…

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Julklappstips från Accessorize del 1

  1. Jenny skriver:

    Jag har för mig dock att de skickar till typ alla länder förutom just oss i Sverige av nån konstig anledning. :/

Kommentera

