Festklänningar

Idag öppnade en ny webshop med balklänningar i plus storlekar: Runda Rut, måste vara det sötaste namnet nånsin på en butik…

De har ett brett utbud, men något tråkigt kanske – jag hittade endast en klänning jag skulle kunna tänka mig själv. Det jag fastnade mest för var underkjolarna med ursnygg vidd.

Klänningen med prickar kan få flytta hem till mig. Jag tror att jag och den skulle komma mycket, mycket bra överens. Och den korta underkjolen får gärna följa med, även om den är för kort för klänningen så kan jag nog hitta några andra användningsområden…

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Festklänningar

  1. Hej Halloj!

    Goda nyheter från oss på Runda Rut:
    Vi halverar leveranstiden på alla måttsydda brud-, tärn- och festklänningar till 45 dagar.

    I samarbete med vårt skrädderi kan vi i fortsättningen erbjuda en kraftigt förkortad leveranstid på alla våra måttsydda klänningar.
    Tidigare levererade vi enligt branschnorm, 90 dagar, men nu är vi glada att kunna erbjuda 45 dagars leveranstid som standard.

    Om du önskar designa din egen klänning är leveranstiden ca 60 dagar (istället för tidigare 110 dagar) beroende på design.

    För att fira detta erbjuder vi alla studenter och blivande brudar 15% rabatt på våra klänningar fram till den sista mars.

    Läs mer på http://www.rundarut.se/blogg

Kommentera

