Bloggtips: Beyond sizes

Beyond sizes drivs av Nostalchic, eller Thina som hon kallar sig till vardags. Sveriges (tror jag) största fatshionista-blogg, som har synts bl.a. i Amelia. Det tar jag åt mig hela äran av, eftersom jag skrev ett väldigt upphetsat e-mail till Amelia där jag avkrävde dem att visa plus mode i varje nummer som ett alternativ till de mindre storlekarna. I samma andetag nämnde jag den livliga bloggosfären och att Thina var väldigt uppmärksammad redan. Jag fick ett mail samma dag tror jag där de skrev att de tyckte mina synpunkter var väldigt intressanta. Några veckor senare meddelades på Beyond sizes att Thina skulle dra till Stockholm för fotografering för ett reportage. Dessa indicier räckte för mig – det var helt klart jag som pimpade ihop dem!

Det här inlägget postades i Andra medier, kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

