Domino dollhouse

Följde en länk från Beyond Sizes och hamnade hos denna supertrevliga lilla web-butik. Här finns lite roliga saker att välja mellan, men inget jätteutbud dock. Priserna är desto trevligare. Mina favoriter nedan.

Sexigt svart fodral, 25 USD.

Underbar prickig kreation för 30 USD. En sån bara måste jag sy!

Kappan för den som vågar att synas… 80 USD. Visste jag att den passar perfekt skulle jag köpa den.

Så sexiga skor att jag inte skulle våga gå i dem. 53 USD.

Det här inlägget postades i Andra medier, kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

