Bloggtips: Underbara Clara

Jag tycks väl vara den enda som missat Underbara Clara, hennes pysselidéer går inte av för hackor har jag precis noterat.

Kan inte låta bli att bli full i skratt när jag läser  ”Vi är inte till salu!”. Det handlar om att man inte längre kan lita på innehållet i bloggar, eftersom stora summor florerar backstage och frestar många att sälja sig åt smyg-PR. Och det jag skrattar är naturligtvis inte inlägget (som är bra) utan tanken på att nån skulle försöka sig på att köpa min lilla blogg med ett fåtal läsare… en liten men naggande god skara! 🙂

Pst. Ni pyssliga människor, kolla in det här inlägget – jag ska definitivt testa detta tips!

Det här inlägget postades i Andra medier och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

