Årets julklapp – en läsplatta / ipad?

Spekulationerna går vilda, eller ja, kanske inte så vilda egentligen. De verkar ju redan ha korat den – årets julklapp, som i år spås bli iPaden, alltså läsplattan. Jag är skeptisk jag. Dels undrar jag lite över behovet och funktionalitet hos den, nu när man kan köpa stora telefoner med bra grafik som är som små minidatorer, varför skulle man då vilja ha en iPad endast för läsning av böcker? Okej du kan surfa också, men that’s it. Och stor är den. Dels har jag inte märkt att någon snackar om den överhuvudtaget, ingen i min närhet i varje fall.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

