Önskelista

Här är vad jag går och suktar efter inför julen…

GA.MA CP1 Ceramic

Plattång Ga.ma, CP1, 456 kr hos baresso.se (rea).

Vinställ, bluebox.se, 990 kr.

Kuddfodral, 99 kr, HM home.

Härlig pläd från HM home, 149 kr. Kan inte bestämma mig för om jag vill ha svart eller lila… de är så fina båda två!

Några rullar av den här tapeten från Rusta, samt någon som vill tapetsera åt mig! Har aldrig gjort det o är lite skraj måste jag erkänna. 169 kr/rulle.

Och som vanligt, Zizzi-kläder… eller kanske lite pengar till julrean! Detta fina linne från ellos.

Hunger

Fem volymer med fotokonst som en samhällskommentar, av Jens Assur i samarbete med LRF. Kostar 449 kr hos Bokus. Fantastiska bilder, tänkvärt i olika teman.

Det här inlägget postades i Andra medier, inredning, kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Önskelista

  1. cecilia boman skriver:

    Hej!

    Men så trevligt att du är intresserad av vår volym Hunger som LRF producerat i samarbete med Jens Assur! Om du mailar mig din adress så kanske det kommer ett paket från en riktigt snäll tomte hälsar Cecilia Boman på LRF – Lantbrukarnas riksförbund

Kommentera

