Härlig klänning

Superhärlig klänning från HM. Kostar 299 kr och finns upp till strl 46 (men jag tycker den ser rymlig ut).

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Härlig klänning

  1. Jag har storlek 50/52 och jag kom i den där klänningen.. Dock måste man ha superstora bröst (jag har liten D-kupa) för att fylla ut övre delen… Så över magen blev det tight och över brösten så mycket tyg över att jag skulle vart tvungen att ha linne under… Mja… Tror det fanns en anledning varför den hamna i rea-högen 😉

  2. sarixa skriver:

    Eh, det lät ju inte kul. Särskilt som jag har yttepyttetuttar… inget för mig med andra ord!

Kommentera

