The lugg is back – höstfrisyrer 2010

Jag är nyfriserad igen, var lite mer vågad den här gången och valde en asymmetrisk frilla med väldigt kort hår på ena sidan och en lång snedlugg på andra. Lägger upp kort så fort jag har en good hairday…

I övrigt så hittade jag mycket snyggt när jag surfade efter frisyrmodet i höst.

Sienna Miller med kort hår och snygg framåtkammad lugg, delad exakt där jag själv har en fet virvel.

Ännu en delad lugg.

Ursnygg skulptural frilla.

http://www.veckorevyn.com/_internal/cimg!0/7vqp4ej3qn94zg3jjbsy4en5ti7uc3l

Michelle Williams har spart ut sin pixiefrisyr.

Pixie Cut

Fashiontrend magazine Femme shoot

Om jag hade mitt långa hår kvar skulle jag definitivt ha så här när jag går på fest…

redhead Nataliya Piro by Nicholas Routzen

Och det här är färgen jag vill ha… tyvärr verkar mitt hår vara resistent mot kopparfärger, men man kanske får hala upp plånboken och gå till en frissa som vet vad de pysslar med.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till The lugg is back – höstfrisyrer 2010

  1. Tiia skriver:

    Jag har plågsamma minnen från min tid med lugg på högstadiet, så det misstaget gör jag inte om trots att alla frisörer vill ”klippa bort” min höga panna.. 🙂
    Det är nog så med hårfärgningar, att de blir grymt mycket snyggare om ett proffs gör dem. Men priset! Ojoj.

    • sarixa skriver:

      Ja precis… en dag, när jag har lite mer pengar, ska jag satsa på en frisörfärgning… men just nu går tyvärr inte ekonomin ihop. Funderar faktiskt på en liten bloppis här o slå två flugor i en smäll: Få bort lite kläder ur garderoben och få in några slantar i kassan.

  2. thefatandfurious skriver:

    spännande, låter riktigt snyggt! har också en virvel precis där. virvlar och lugg går inte alltid ihop verkar det som. nåja. väntar med spänning på bilder!

  3. Hehe, mitt hår är tvärtom ”mörkbrunt tack” – det blir rött! Alltid!

Kommentera

