Ask and you shall receive

Det är ju nästan så man blir lite halvreligiös – jag har redan hittat min leopardmönstrade kofta! Tappade hakan halvvägs till golvet när jag klev in på Gina Tricot för att sondera terrängen och där hängde den – längst in i hörnet, en härligt oversized (t.o.m. för mig), mjuk, varm, gosefodrad, leopardmönstrad kofta. Mmm… sitter o njuter i den nu, med mina jeansleggings, och gratulerar mig själv till ett bra inköp. Dessutom kostade den bara 249 balubas. Rätt nöjd. Som en katt som svalt en fågel ungefär. Finns även i lite andra färger, hundtandsmönstrad tex som var jäkligt läcker.

Kan beskådas och beshoppas här.

Det här inlägget postades i Inköpt, kläder och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

