På jakt!

Nu är jag på jakt igen. Har fått för mig att jag vill ha ett väldigt specifikt plagg – en leopardmönstrad gubbkofta. Någon som sett en sån någonstans? För att specificera mig mer – leopardmönstrad, stor och lång, i ”gubbmodellen” som är inne just nu. Tänkte man kan ju slå ihop två trender i en så slipper man köpa två plagg…

Tänk er att man kombinerar dessa plagg nedan, så får ni ungefär vad jag söker. Även om det är ”normala” storlekar så kan det ju funka ändå…

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

