Beth Ditto för Evans

Beth Ditto’s kollektion för Evans finns nu för beskådning och beshoppning. Det ser väl helt okej ut, i mina ögon ganska basic – fast ser man det med ögon från det normala tjockisutbudet frestas man kanske att skrika WOW! Men det är nog inte vad jag helst hade sett. Dyrt var det också… annars kanske jag hade handlat något, men nu ska jag nog hålla ögonen öppna på bloppisar och Tradera så småningom.

Smakprov.

Fin grön klänning, men undrar hur den sitter på? Synd att man inte får se plaggen bättre än så här. 39,50£.

Fin klänning/överdel i mörkblå sammet. Känns lite annorlunda faktiskt! Ett plagg jag hade kunnat tänka mig till ett lägre pris. 39,50£.

Söt kofta. 39,50£.

Fint skulpterad klänning i snyggt tyg (som även finns som leggings). 39,50£.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

