Nu så!

Nu har jag hittat dom jag vill ha… så här ska de se ut! Nån som sett nåt liknande, någonstans? De behöver inte ha revor på låren. Bara så ni vet.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nu så!

  1. thefatandfurious skriver:

    åter igen, Lindex! Tyckte mig se ett par igår senast. 199 kr på ”smal-avdelningen” men upp till XL och sjukt stretchiga! annars, cubus kanske?

  2. Jenny skriver:

    Yoursclothing.co.uk har liknande! Kanske lite mer gråare än blåa i tonen, men ungefär samma stil. 🙂 Och ja, det finns inga revor p låren heller tyvärr.
    Jag fyndade själv 3 st jeansleggings där igår för 50:- styck, bra och billigt, ska bli spännande att se hur de sitter på sen med. 😀 De har upp till UK 32!

    • sarixa skriver:

      Tack! Har genast varit och kollat in dem, de såg bra ut – men jag har faktiskt redan köpt ett par! Hittade ett par som var rätt okej på Zizzi, dvs stretch-jeggings, men de har inte exakt den där rätta, slitna looken som jag ville ha. Men men – 125 spänn, helt okej!

Kommentera

