Jeggings, Treggings, Leggings. Öh?

Hm. Har en idé långt in i skallen om ett par nya bralls jag vill ha. De ska vara tajta, grå, urtvättade och se ut att vara från -87. Jag vet, jag vet, jag har som vanligt missat trenden, men eftersom jag inte alls gillar trenderna just nu har jag bestämt mig för att vara en bakåtsträvare eller motvalskärring (välj själva). Eller kanske bara tönt. Bryr mig inte så mycket…

Nu till problemet – var hittar jag detta plagg? Har surfat runt lite utan resultat. Det närmaste jag hittade är de på bilden nedan, som kommer från HM’s smala avdelning. Men de ska vara ännu mer urblekta! Nån som vet var man kan hitta såna jeggings eller vad de nu kallas?

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jeggings, Treggings, Leggings. Öh?

  1. Tiia skriver:

    Haha, jag tänkte precis på att jag också är en motvallskärring – fast med en annan agenda. Det är nämligen nu när jag drar storlek 50+ som jag blir intresserad av kläder och mode. Jag är sannerligen en nybörjare men det känns mer intressant nu när det plötsligt är mycket jobbigare och ofta omöjligt att hitta snygga och bra kläder..

    Jag önskar dig lycka till i jakten på brallorna från -87!

  2. thefatandfurious skriver:

    hmm… kanske söka efter något som kallas ”snow washed”, eller ”acid washed”. jag hade ett par från lindex förra vintern, har sett liknande till och från där, kanske ta dig en kik?

    • sarixa skriver:

      Tack för tipset – har kollat på deras hemsida men icke. Men man får väl göra ett ryck och kolla in de ”riktiga” affärerna också…

Kommentera

