Det stora klippet 2010

Ja, efter mycken vånda slog jag äntligen till och klippte av mig hela rasket! Och jag är faktiskt ganska nöjd. Det känns lite konstigt att ha så ”lite” hår, och jag är inte 100% nöjd med klippningen (detaljer, detaljer), och det är jobbigt att inte kunna sätta upp det i en hästsvans.

Å andra sidan är det jäkligt skönt att slippa håret! Nu kan jag borsta håret på 10 sekunder istället för 10 minuter, duschen går snabbare, jag måste inte ha special-special schampoo, och det är jäkligt lätt att stajla till håret.

Håll tillgodo – före och efter. En brasklapp dock, på före-bilden ser håret väldigt blankt och inte särskilt slitet ut, så ni får föreställa er jättetovan som inte syns på bilden.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det stora klippet 2010

  1. Linda skriver:

    Fint! Skönt nu på sommaren också att ha lite kortare hår.
    Trevlig midsommar till dig!

  2. Tiia skriver:

    Hej
    Vilken fin hårfärg du har! Stylingen ser lätt och fräsch ut, så det blir tummen upp!

Kommentera

