Inte död…

Nejdå, jag har inte gått och dött… har bara haft noll inspiration. Innan jag kom på att jag lovat mig själv att blogga ändå – även om det inte blir snygga kläder varje gång, så har jag lovat mig själv att skriva vad jag har på hjärtat. Så nu tar jag nya tag med det löftet!

Måste bara säga att jag är grymt imponerad av att så många tittat in då och då, trots att det stått stilla! Jag trodde mina ”tittarsiffror” skulle vara på noll faktiskt… vilket ju ger mig den där inspirationen jag så desperat behöver.

Något som är väldigt inspirerande är Nostalchics lilla serie ”30 days, 30 dresses” som jag följer hyfsat dagligen. Snyggaste outfiten är helt klart dagens (15/6) tycker jag!

Nu ska jag surfa iväg på lite inspiration och med lite tur kanske det kommer ett intressant inlägg snart!

Kram på er…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

