HM Home

Som tidigare fastställt, så erbjuder HM (i stort sett) bara urfula kläder i sin tjockisavdelning – på nätet och ”live”. Men – HM Home har ett rätt sjysst sortiment, till helrätta priser!

Jag är en riktig sucker för kuddar. Skulle gärna trycka in 10+ kuddar i soffan, men min sambo blir så grinig om han inte får plats att sitta där. Förra veckan rensade jag bort typ 10 gamla kuddfodral som jag ”växt ifrån”, och redan står jag och dreglar efter nya… vad sägs om dessa?

Från vänster till höger: 149 kr, 99 kr, 149 kr. Alla HM Home.

Mittenkudden är jättefin men passar inte hos mig. Den mönstrade och den lila med ”ruffles” skulle passa superbra dock.

Det här inlägget postades i inredning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

