Zizzi-nyheter hos Ellos

Äntligen kan alla i Sverige ta del av Zizzi’s kläder! Synd bara att de tar slut så snabbt, det gäller att hänga med annars tar storlekarna slut. Tänkte dela med mig av vad jag funderar på att köpa just nu. Jag fick ju ett väldigt generöst presentkort hos Zizzi i Valbo, så jag tänkte handla där – men man kan ju alltid browsa hos ellos först.

Superfin kort jacka/bolero i ett sidenliknande material. 499 kr.

Jättefin klänning till finare tillfällen i vår/sommar. 599 kr.

Topp i nude/rosa med fina virkade blommor. 399 kr.

Riktigt knallgrön tunika. Jag får tyvärr inte köpa den för min syster har en redan… 499 kr.

Fin topp med pärlor och band för 499 kr.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Zizzi-nyheter hos Ellos

  1. ullis skriver:

    Tunikan på sista bilden köpte jag för ett tag sen. Den är jättefin fast den kunde vart lite längre bara..

Kommentera

