Arggh, varför 2-pack?!

Jamen, det är ju så otroligt korkat! Ja, jag fattar att de tänker ”håhå, nu tar vi o gör ett tvåpack av den här så tjänar vi mer pengar eftersom alla måste köpa två och inte en”, men det funkar liksom inte så! Vill man ha en klänning i en färg, så vill man ha bara den och oftast inte den färg som följer med på köpet. Det är ju otroligt mycket smartare att sälja dem separat och öka priset 10%.

Den här klänningen nedan hittade jag på Halens, den är av märket South, och finns i kort/normal/lång passform och i storlekar upp till 54. What’s the problem? Jo, att jag måste köpa både orange och turkos, när jag bara vill ha orange! Ja, ja, jag vet, dagens i-landsproblem och så vidare. Men det är bara så puckat…

Man kan även köpa svart+vit eller lila+brun, och 398 kr går det kalaset på.

Puckat, Halens!

Det här inlägget postades i Åsiktsmaskinen, kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Arggh, varför 2-pack?!

  1. ullis skriver:

    Jag håller verkligen med dig! Jag vill inte heller ha två likadana kläder, då väljer jag hellre nåt annat.

Kommentera

