Snyggaste linnet

Om jag kunde ha det så skulle jag köpa detta linne från Halens omedelbums.  Skulle bli så grymt snyggt under en kavaj i sommar, till nya smala jeansen. 179 kr, upp till strl 46.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Snyggaste linnet

  1. ullis skriver:

    Det är det jag inte riktigt gillar med Haléns, att storleken bara går upp til 46, själv behöver jag storlek 50 och då finns det nästan ingenting där. Tycker att dom har många fina kläder annars som jag gärna skulle vilja ha.

Kommentera

