Har jag varit för hård mot Faith 21?

Så fort jag har tittat på Faith 21’s kläder har jag blivit besviken. Det är i och för sig ungt, men väldigt amerikanskt och fegt. Nånting som jag tänker mig att en kristen 20-årig tjej in the Midwest har på sig, hon vill hänga med i modet men absolut inte ta ut svängarna. Kanske är jag för hård? För visst finns det en del snygga plagg, även om de flesta skriker ”jag-vill-vara-snygg-men-inte-för-snygg”.

24$. Väldigt snygg blomapplikation.
20$.
Wow, den här klänningen är riktigt snygg! 23$. Löjligt va? 140 spänn för en sån snygg klänning? Tänk om man fick åka till USA snart och köpa på sig en garderob.
Snygg-cardie för 20$.
Ville bara avsluta med den här bilden för att illustrera min poäng i början av detta inlägg. Ja, ni minns, det där med ung kristen tjej i mellanvästern? Visst stämmer det? Den här bruden skulle ju kunna vara med i ”Sjunde himlen” (ni vet präst-familjen i tv på femman).
Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Har jag varit för hård mot Faith 21?

  1. Kimberly skriver:

    Angående den andra toppen ovanifrån, det är ett mönster jag skulle möjligtvis kunna tänka mig på en baddräkt. Skulle faktiskt kunnat vara en hyfsat snygg baddräkt!

Kommentera

