Ett nytt bloggande

Som en del i min kampanj att försöka blåsa liv i bloggandet har jag bestämt för att utvidga mitt tema lite. Alltså – inte bara tjockiskläder, utan kanske lite mer. Av mig. Lite mer personligt, skulle jag vilja säga. Helt enkelt publicera allt jag tycker är roligt eller intressant. Jaha, frågar ni er, vad gillar den där Sarixa då?

Jo, jag ÄLSKAR djur, framförallt min gudabenådade byracke-katt Svea, som alltid sitter högst upp på prioriteringslistan (strax före sambon). Så några bilder på henne kan man räkna med. Jag gillar även inredning, och har tusen projekt på gång i huvet, men kanske en fyra-fem på gång i verkligheten. Det kan man ju dela med sig av! Största hobbyn är resor, vilket av de gamla vanliga skälen (pengar o tid) inte händer så ofta, men jag försöker få in 2 resor per år i varje fall. Jag diggar konst och kultur, roliga människor, facebook (nördigt att erkänna, men så är det), pyssla, sy, måla… jamennivet, allt det där som man skriver i ett CV, typ. Vår båt också kanske får vara med på ett hörn.

Så vi börjar det nya blog-livet med en rolig bild helt enkelt.

Oh-oh… stackars katt… man riktigt ser hur den kryper ihop och försöker löma bort lite sådär lagomt osynligt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

