Bröllopsklänningar deluxe

Ida Sjöstedt Couture erbjuder underbart fina skräddarsydda bröllopsklänningar – för den som vill satsa lite pengar. Men ändå, jag kan tycka att 5000-10000 för en bröllopsklänning nog ändå är vad de flesta lägger, och här får man den helt måttad efter sin egen kropp – och dessutom är man nog rätt ensam om den. Särskilt bra för oss som inte kommer i vad som helst. Vad tycker ni? Visst är de härliga?

PS. Hoppas inte sambon läser detta… då blir han alldeles kallsvettig… DS.

Empress, 8000 kr inklusive utprovning och konsultation.

Jemima, 4000 kr. Personligen är jag sugen på en kortare klänning, som denna, om jag nu någon gång skulle gifta mig…

[Olympia+gold+dress.jpg]

Olympia, 8000 kr. Min favorit!

[Yana+dress.jpg]

Yana, 10000 kr.

[Croisette+dress.jpg]

Croisette, 12000 kr.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bröllopsklänningar deluxe

  1. Julia skriver:

    Den Jemima var ju jättefin. Älskar sådana modeller.

Kommentera

