South finns hos Halens!

Jag har tidigare tipsat om en del kläder från märket South, hos brittiska sajten Very. Nu upptäcker jag att Halens för detta märke! Slänger upp några smakprov här så ni minns vad jag pratar om. Allt är inte revolutionerande snyggt, men det är ett helt ok komplement till de vanliga märkena.

Klänning  Klänning  Topp  Klänning  Tunika

Känns lite inkonsekvent av dem att alla plagg inte går i ett visst storleksspann, det varierar mellan plaggen. De flesta går upp till 50, och en hel del till 54. Nåt som är bra, dock, är att det finns lite olika längder på plaggen (Petit vs Tall).

Så, om vi ska kika lite på några godbitar jag inte haft med förut…

Gillar shortsen för 299 kr, men de går tyvärr bara upp till strl 50.

Strikt klänning för 349 kr, finns i tre längder upp till strl 54. Behöver du en jobbklänning, slå till!

Cool tunika med nitar, 399 kr.

Leggings, 199 kr.

Tulpankjol 299 kr. Dags att slå till? Hm…

Och de har snygga skor också! Den här rackar’n är på väg hem till mig as we speak… 249 kr.

Det här inlägget postades i Inköpt, kläder och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till South finns hos Halens!

  1. ullis skriver:

    Tycker det är svårt att hitta snygga kläder i storlek 50 på Halens. De flesta går upp till 48/50 och för mig är det en storlek för liten. Gillar som du kläder och kul att du har så många länkar att se på. Kommer kolla igenom dom och följa din blogg om det är okej.

    • sarixa skriver:

      Naturligtvis är det okej! Hoppas du hittar något roligt och inspirerande. Jag håller med, Halens har inte haft ett bra utbud i större storlekar, men jag hoppas att det förändras i och med införandet av märket South. Det finns en del snyggt där tycker jag.

Kommentera

