Mer från Dorothy

Min inspiration och lust att skriva har svikit mig. Tror det är för att jag inte mår så bra just nu. Samtidigt så får jag ju så mycket positiv energi när jag skriver i bloggen, så jag vet att jag bara måste bita ihop och försöka så kommer det gå lättare. Vi gör ett försök!

Dorothy Perkins gör mig aldrig besviken. Jag hittar alltid jättemycket fint när jag letar där. Många plagg framkallar den här ”vill-ha-vill-ha”-känslan, som är nästan omöjligt att motstå.

Cream floral border spot dress

 40£. Den här klänningen är så himla fin och annorlunda. Jag gillar prickarna kombinerat med blommorna och den konservativa skärningen, och sedan det tuffa bältet som balanserar 50-tals looken. Det här är en klänning man kan ha i många år framåt.

Black stripe ruched pencil skirt

25 £. Precis en sådan kjol jag letat efter. Varför måste den finnas i England!! Varför kan inte nån ta hem såna här plagg till Sverige?

Nude/bronze necklace top

18£. Riktigt fin tunika. Undrar hur mönstret ser ut i verkligheten?

Cream floral bandeau top

12£. Ännu en sjysst blommig klänning.

Pink ruffle frill hem tunic

28£. Vårens vill-ha-färg nummer ett på ett toppensnyggt plagg. Tänk vad snygg den här färgen skulle vara på någon med lite mörkare hy! Eller på någon med riktigt porslinsvit hy. Jag har varken eller, men vill ändå ha den!

Cream tab button ponte tunic

17£. Gillar verkligen stramheten och enkelheten hos denna klänning. Passar perfekt till dem som har ett representativt jobb där man måste klä sig lite snyggare. Och alla passar i vitt. Fast å andra sidan dras ju smuts till vitt också, men men – man kan inte vara så jäkla praktisk jämt.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

