Puh, 30-årsfesten avklarad!

Som ni kanske märkt har jag varit rejält frånvarande senaste tiden. Till stor del beror detta på organisationen av mitt 30-års partaj som gick av stapeln igår. Det var 30 personer inbjudna, i hyresområdets lilla lokal, jag bjöd på tjälknöl och potatissallad samt tårta. Allt hemlagat, tillägger hon lite stolt!

Temat var 80-tal och bilder utlovas – problemet är bara att min kamera höll sig undan hela kvällen, så jag måste lita till alla andras flitiga kamera-användande innan jag kan ladda upp några bilder på min assnygga (yeah, right) outfit.

Kvällen var superlyckad, jag hade så trevligt med alla mina superfina vänner och släktingar – och presenterna! Sanslöst! Jag fick ett mycket saftigt tilltaget presentkort på Zizzi (=lycka!), lite kontanta penningar som jag tror skall investeras på en resa, ett upplevelsepaket (spa/teater/chokladprovning/massage/…), en ENORM fruktkorg (för övrigt mycket snygg), två as-snygga väskor, en jättefin vas, en duk, en ljuslykta, en bricka, ett maffigt presentkort på body shop, en stor mängd blommor samt lotter (tyvärr ingen storvinst).

Glömde jag något? Just det, typ tio sjalar… 🙂 Kära svärmor och svägerskan tyckte att jag behövde några att visa upp på bloggen!

Den fina väskan kommer från Oilily.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Puh, 30-årsfesten avklarad!

  1. Tiia skriver:

    Stort grattis i efterskott, och vilken vacker Oilily-väska det var på bilden!
    Det är snart dags för min trettioårsdag med, och jag känner mig lite pirrig inför kalas och allt.. (men inte åldern, väl?!? 🙂

Kommentera

