Live från Lissabon!

Sitter på mitt hotellrum och blickar ut över en härlig stad. Lissabon är så charmigt slitet och vackert, så man kan inte annat än att älska staden. Med Atlanten ständigt närvarande blir det lite väl mycket regn, men de få stunderna av sol, temperaturen på 15 grader och de uppspruckna bladknopparna på träden överväger skurarna.

Efter tre jobbiga dygn som delades med en något crazy fransyska, har jag äntligen lyckats tjata mig till ett eget rum. Tack vare att hon blev magsjuk, men jag försöker att inte glädjas åt andras olycka. Det är bara en dag kvar av konferensen och jag längtar faktiskt hem. Inte min vanliga sinnesstämning, jag vet inte riktigt vad det är med mig – jag brukar älska att vara hemifrån och få nya intryck.

Istället för modebilder får ni hålla tillgodo med ett par bilder på denna vackra stad.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

