Lisbon, here I come!

Imorrn drar jag till Lissabon på konferens i nästan en hel vecka. Vet inte hur bloggingmöjligheterna blir därnere, har med mig utrustning men vet inte om jag kan koppla upp mig på hotellet. Väderprognosen är väl lite lagom trist – har tydligen varit jätteoväder där i helgen, och nästa vecka kommer mer blåst o regn även om det inte blir storm. Men, wtf, allt är väl bättre än 1 m snö just nu!

Kram på er, så hörs vi om en vecka (åtminstone)!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lisbon, here I come!

  1. vad kul! Hoppas du får en toppenresa!!

    Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!
    vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?

    http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/

    Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!

    Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!

    Massa kramar och lycka till!
    /Erica

    -ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!

Kommentera

