Önskelistan just nu

Som vanligt är man ju på jakt efter några snygga plagg för att göra garderoben komplett. Och som vanligt är det svårt att hitta några snygga plagg i ens storlek. Därför tänkte jag ta hjälp av er – mina kära läsare! Om ni har sett något liknande någonstans i stora storlekar, please – lämna en kommentar! Ok, till listan.

1. Skärp. Har ett svart skärp jag är jättenöjd med, men skulle vilja ha ett smalt skärp i en annan färg, som ser lite elegant ut. Typ som dessa tre nedan, från asos.com.

ASOS Metal Keeper Patent Super SkinnyASOS Floral Print Waist BeltKaren Millen Sport Deluxe Coloured Belt

2. Byxor. Vill ha ett par bruna eller gråa  långbyxor som är lätta att kombinera. Slängde mina gamla för de blev så slitna. Exempel på skärningar nedan. De tre längst till höger finns upp till storlek 52, men jag är inte säker på att jag kan ha dem och vill därför inte skicka efter från England – blir för krångligt med returer.

Tonic Tapered TrousersStriped Tapered Leg TrousersGrey check wide leg trousersGrey belted wide leg trousersBlack/white pin dot trousers

Från vänster: ellos, topshop x 2, dorothy perkins x 3.

3. Boyfriend blazer. Har sett några i butik, men har inte gillat dem till 100%. Gillar den till höger, men finns inga storlekar kvar.

Från vänster: zizzi från ellos, taillissime från ellos.

4. Kjol. En feminin, välskräddad, vadlång dräktkjol, gärna i grått eller svart.

Milano Jacket

Det här inlägget postades i accessoarer, kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Önskelistan just nu

  1. Linda skriver:

    Hej!

    Jag fick just hem två par byxor från Evans, ett par svarta och ett par bruna som blir lätta att kombinera med lite allt möjligt 🙂
    Beställde dem i stl ”short” och de passade perfekt på längden. Kommer definitivt beställa fler byxor från dem 🙂

Kommentera

