La Redoute vår/sommar 2010

Har väntat i flera månader på att kunna göra detta blogginlägg, eftersom La Redoute inte fått in bilderna från katalogen på sin hemsida. Men nu är det dags!

Största hitten är helt klart dessa sandaler som finns i många olika färger, och dels platta eller som här – med kilklack. 199 kr, och de är snart på väg hem till mig!

Fina ballerinas, för 199 kr, finns i 8 olika färger. Har sagt det förr, säger det igen – finns det nåt härligare än att kunna byta skor efter humör?

Randig, enkel topp med snedknäppning över axeln. 349 kr, upp till strl 52.

Randig tröja upp till strl 52, 299 kr.

Bomullsjacka i skön grön färg, upp till strl 50, 399 kr.

Superfin boob tube, tyvärr bara upp till strl 48. 179 kr. Och sen kan modefjollorna stå och säga att ”rosetter är inte särskilt inne” hur mycket de vill – the rosett is back and I löööv it!

Kjolen är såå himla fin! Tyvärr bara upp till strl 46, men för 129 kr är den ett superfynd! Köp, köp, köp om ni kan ha den!

Snygg klänning upp till strl 52, 249 kr.

Sjyssta brallor – haremslook, men utan hänget! Dessa kanske får komma hem till mig, för det facila priset av 179 kr. Upp till strl 52.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till La Redoute vår/sommar 2010

  1. C skriver:

    Hej

    Jag gillar verkligen din blogg, du inspererar en själv att det kanske går att köpa lite vettiga kläder i alla fall. Jag som HATAR att prova kläder pga kroppshyddan.

    Jag har ett stort oros moment i framtiden snart och det är att jag ska på bröllop i början av sommaren och måste ha kläder som jag aldrig brukar ha …. samt avskyr att gå och testa klänningar o dy. Har även svårt att ha klänningar mm pga låren. Har du något tips på ngt man kan tänkas ha på bröllop och som går under knäna (annars får jag panik). Just ja det får inte kosta så mkt för jag pluggar och har ont om pengar. SKulle vara jättetacksam om du visste ngt.

    Mvh

    • sarixa skriver:

      Hej! Tack för fint beröm! Du skriver inte så mycket om vad du vill ha (axelband, långa ärmar, vidd i kjolen, färger osv), så jag försöker att ge dig lite alternativ. För det första – välj något DU tycker är fint, tänk inte så mycket på hur det ska sitta för att ”dölja” eller ”framhäva”. Jag vet heller inte vilken storlek du har, eller vilken klädkod det är på bröllopet (antar kavaj eftersom du särskilt påpekar att det ska gå under knäna). Jag kan inte klistra in bilder i kommentarer, så jag tar helt enkelt och gör en ny post åt dig! Har sett i en del andra kommentarer att det är en del ute där som är på jakt efter bröllopskläder.
      OK, låt jakten börja… 🙂

Kommentera

