Sno stilen #1

Nämnde ju att jag trodde jag skulle kunna slänga ihop en liknande outfit till ett par saker jag publicerade från modemässan. Här kommer ett försök…

mm1

Nå, vad tycks? Gillar iofs färgställningen till höger (det är alltså modellen från modeveckan på Berns :), jag är till vänster), med marinblått och gult. Lite 80-talsvibbar. Men ni vet ju hur svårt det är att hitta sjyssta tights, och jag har inte hittat några i gult. Både min tunika och mina leggings kommer från Zizzi.

Det här inlägget postades i kläder, Trendspaning och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sno stilen #1

  1. Linda skriver:

    Mycket snygg tunika/klänning med dragkedja som du har!

  2. thenostalchic skriver:

    Snygg outfit, helt klart min favorit!

Kommentera

