Fashion week by Berns – modeveckan i Stockholm, AW10

Modecirkusen har hittat till Stockholm och dragit förbi Berns, jag bjuder på de roligaste bilderna jag hittat.

Lovisa Burfitt, foto härifrån.

Snyggaste stövlarna från Minimarket. Fotokälla.

”Sjunde inseglet”-looken från Hope. Foto här.

tlf22

Woohooo, benvärmaren är inte död! Länge leve benvärmaren! Från The local firm, foto härifrån.

mm1

Den här looken kan jag (nästan) snickra ihop själv! Men jag tror jag skippar ansiktsmålningen, folk på mitt jobb skulle bli så rädda… hm, jag kanske orkar klä upp mig o lägga in ett foto på min egen tolkning? Vi får se. Från Minimarket,  foto här. Men vänta nu – har modellen knäna i olika höjd? Visst ser det sjukt ut?!

Filippa K, A/W 2010 på Fashion Week by Berns.

Filippa K. Looken till höger tror jag också att jag kan kopiera. Hm, jag kanske ska göra en egen modevisning? Storvreta Fashion Week -10? Hahaha…. nu var jag rolig igen… Fotot taget här.

Det här inlägget postades i kläder, Trendspaning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

