Snygga skor från Halens

Vanligtvis ingen fan av Halens, men har köpt ett par träningsbyxor där en gång så nu bombarderas jag av deras kataloger. Medan jag gräddade pannkakor (ooo trista uppgift) bläddrade jag i den senaste utgåvan och hittade faktiskt en hel del snygga skor.

Sko "Driftcat"

Läcker sportsko i svart och rosa, från puma, 799 kr.

Sko "Lux Brogue Lace"

En billigare variant för 349 kr.

Mockasko

349 kr. Ska jag köpa ett par nya skor i vår blir det nog dessa… älskar låga skor, det är så lätt att variera sig när man har ett gäng låga skor på skohyllan – bara hoppa i de man känner för utan att behöver oroa sig för att få ont i fötterna!

Platåsko "Thaisa"

De här platåskorna är ju helt underbara – och mer rätt än så här blir det nog inte i vår! Tyvärr inget jag kan gå i, men jag var tvungen att visa upp dem ändå. 399 kr.

Ballerinasko

Ännu ett par jättefina lågskor, till ett fantastiskt pris också: 199 kr.

Pumps

Har inte riktigt bestämt mig vad gäller dessa skor. Tycker klacken är supersnygg, hela formen på skon är snygg – men vad är den där rosa klumpen där framme för något? Det ser ju ut som en gummiklutt! Hade det inte varit snyggare med ett spänne, en rosett, några stenar, eller varför inte nitar? 299 kr.

Det här inlägget postades i accessoarer och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

