Vårkänningar hos Inspire

Inspire (New Look) har fått hem lite nya kläder. En del slår an de rätta strängarna hos mig.

Flutter

Väldigt näpen liten blus. Enda invändningen är passformen, ser ut att vara väldigt stor över magen. 18£.

Ditsy

Sött linne/blus. 22£.

Lace

Linne/väst med tryckt spetsmönster.16£.

Foxy

Assnygg parka i exakt rätt armyfärg. 35£.

Bow

Finns i svart, nästan snyggare i den färgen, men valde denna bild för tydlighetens skull. Syns bättre hur plagget ser ut. 28£.

Wide

Riktigt fina kostymbyxor i officelook, plus för ingående skärp. 22£.

Face

Men favoriten är ändå denna Roy Lichtenstein-inspirerade handväskan för facila 14£. Hamnar långt upp på min önskelista!

Det här inlägget postades i accessoarer, kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vårkänningar hos Inspire

  1. Tia skriver:

    Jag satt precis och funderade på att jag verkligen saknar ett par supersnygga byxor – jag gick igenom hela Lindex och Kapp-Ahls stora sortiment igår och de hade inget – och fann dem här! Vi får väl se om jag vågar beställa..

    🙂

    • sarixa skriver:

      Go for it! Ja, de är jättefina – stiliga skulle jag säga. Passar superbra att ha på jobbet, om man har ett lite ”finare” jobb, men även till kvällen. Man kan klä upp och ned dem efter behov!

  2. Tia skriver:

    Gah! De har inte de större storlekarna utskrivna i sin size chart.. Vet du hur de är i storlekarna?

    • sarixa skriver:

      Nej, vad dåligt – jag såg också det nu. Jag har inte beställt från den hemsidan, så jag vet inte, men när jag beställde från en annan butik i Storbritannien följde storlekarna mina egna erfarenheter rätt bra. Dvs jag beställde size 22 till överdelen, där jag brukar ha 52, och size 24 till underdelen där jag brukar ha 54. Det är det enda råd jag kan ge! Lycka till!

      • Tia skriver:

        Tack ska du ha! Det är verkligen en djungel med alla storlekar hit och dit.. Om man har tur så blir det rätt!

        Spetstoppen/västen på en av dina bilder var slut utom i den minsta storleken, jag hade köpt den annars. Den ser verkligen väldigt fin ut.

Kommentera

