Åh, jag mår jättedåligt… :(

Har svinont i högra sidan, smärta som strålar ut i ryggen. Misstänker att njuren är inblandad, så min bästa gissning är UVI eller njursten. Var till Närakuten här i Uppsala, men de hittade absolut inget fel på mig, så då blir man hemskickad snabbt. Det känns ibland som att om de inte hittar några ”hard evidence” att man är sjuk, så är man inte sjuk, punkt slut. Men även om labodlingarna inte visade att något var fel, så mår ju jag inte bättre av det! Ska lägga mig nu, proppa mig full med Alvedon och Diklofenak och dra nåt gammalt över mig. Få se hur jag mår imorgon. Det jag egentligen ville med detta inlägg (förutom att klaga så ni vet att det är synd om mig :)) var att tala om att jag kanske blir borta några dagar från bloggen beroende på hur jag mår.

Ha det så bra så länge!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

