Dagens: 27/1

Går nu en kurs under ett par veckor, vilket gör att det är lite roligare att klä upp sig – behöver inte oroa mig för att kläderna blir förstörda av Klorin eller syror eller annat skit. Behöver inte heller tänka på att jag ska kunna ha en svettig labrock på mig, utan jag kan klä mig precis som jag vill!

Så idag såg jag ut såhär:

Byxor: Lindex

Blus: klänning från Lindex

Kofta: Bik Bok

Det här inlägget postades i Dagsform och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens: 27/1

  1. jessie skriver:

    hej underbara människa! Hittade din blogg via en kommentar inne på Ellos, så kul att hitta en till ”tjockisbrud” som oxå gilalr mode. Själv letar jag frenetiskt efter snygga kläder, inte så att HM har bra utbud direkt utan det blir ellos plus jämt, sjukt tråkigt. Har kikat på Torrids sida, har du beställt därifrån? tänkte om storlekarna e bra där? 🙂 hittade en massa tips på din blogg.. you made my day!

    Kram på re! /Jessie

    • sarixa skriver:

      Gud, va roligt att höra! You made my day! Har inte beställt från Torrid, men kika in på korpulent eller nostalchic (länkar under modeblogg), har för mig att någon utav dem har Torrid som favoritmärke. Ha de bra!

Kommentera

