Jippi! Tomten kom en månad försent!

Idag landade två underbara, fullpackade paket från England med de godsaker jag beställde för nästan fyra veckor sedan! Åh, vad roligt jag hade när jag slet upp sakerna och provade dem – jag kunde ha allt utom jackan (snyft). Som vanligt fick man en del överaskningar, men det var inget extremt. Ett mönster som såg annorlunda ut, en tygkvalitet som inte var exakt vad man hoppats på… å andra sidan var jackan mycket finare än bilden och av mycket bättre kvalitet. Passformen var inte superbra för min kropp, och som sagt var den för liten i armarna, men jag hänger undan den i garderoben. En dag kanske man kan ha den!

Bilder utlovas allteftersom kläderna används… 🙂

Här och här kan kläderna beskådas så länge.

Det här inlägget postades i Inköpt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jippi! Tomten kom en månad försent!

  1. Hildurina skriver:

    Gick in på den sidan. Mycket fint på rean verkligen. Är det krångligt att beställa så? Man måste betala direkt eller hur funkar det?
    Mvh

  2. Hildurina skriver:

    Hej igen.
    Såg ju att du svarat på min andra kommentar nu:-)
    Sorry och tack för hjälpen.
    Mvh

    • sarixa skriver:

      Vad bra! 🙂 Har fått alla mina kläder som jag beställde från Storbritannien nu, så det tog knappt 4 veckor. Det är inte krångligt, men beväpna dig med tålamod!

Kommentera

